Popis
Neúnosná podloží, dopravní namáhání, pohyby země, klimatické efekty a poklesy při poddolování způsobují vertikální a horizontální deformace silničního povrchu. Po nějaké době tyto tlaky vedou k jeho rozrušení. Při položení nové asfaltové vrstvy přímo na takový povrch (nebo povrch po odfrézování), vzniká riziko přenesení starých trhlin do nové asfaltové vrstvy.
Použití výztužných geomříží PK-FORCE vzniku reflexních trhlin b r á n í !
PK-FORCE - Základní funkce, vlastnosti a výhody
- Geomříže umístěné na odfrézovaný povrch brání svou vysokou biaxiální pevností v tahu při velmi nízkém prodloužení průniku reflexních trhlin do nového asfaltového krytu a prodlužují tak významně jeho životnost.
- Absorbují důležitou část horizontálního napětí v tahu a rozdělují toto napětí rovnoměrně na větší plochu čímž redukují bodová namáhání a rizika lokálního přetížení.
- Výrazně přispívají k redukci možnosti vzniku vyjetých kolejí.
- Snižují následné náklady na údržbu komunikace.
- Geomříže buď zvyšují únosnost nových vrstev anebo umožňují snížit jejich tloušťku a tím i dosáhnout okamžité úspory stavebních nákladů.
- Jednotlivé typy se vyznačují vysokou teplotní odolností jak v provedení PES (polyesterové vlákno), tak především v provedení GLASS (skelné vlákno), a díky speciálnímu povrstvení MA i výbornou přilnavostí asfaltovým vrstvám.
- Patentovaný způsob protkávání důsledně předchází případnému smrštění.
PK-FORCE - Hlavní aplikace
- Rekonstrukce povrchů komunikací
- Nové povrchy na neúnosných podložích
- Povrchy při rozšiřování komunikací
- Povrchy po provedení stavebních výkopů
Pevnost v tahu podélně / příčně | 50,0 / 50,0 kN/m |
Prodloužení při max.zatížení podél./příč | 4 % |
Materiál | skelné vlákno, bitumenové povrstvení |
Funkce v konstrukci | Výztužná |
* Upozornění | * Informativní hodnoty, přesné najdete v tech. listu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář